vrijdag 16 februari 2018

Spelletjes

Ga je me zoeken?
Ik zit achter de bank!
Nee, je moet wel gaan zoeken!
Anders is er niets aan
Kijk maar onder tafel
En bij het gordijn
Het is leuk om te spelen
En zoeken is fijn!
Heb je me gevonden?
Dan gaan we nog een keer?
Je moet me zo zoeken
Hier zit ik al weer
Kijk maar op zolder
De keuken en trap
En heb je gekeken
Wat een goede grap
Want ik zit waar ik zat
Achter de bank!

Je moet raden
Wat ik heb achter mijn rug
Zie je wel , mijn knuffel.
Is het jouw knuffel?
Nee, je moet raden
Wat ik heb achter mijn rug!
Is het een boekje
Een olifant 
of mug?
Die is te groot 
En die vind ik eng
Is het een schip
Of een kapitein
O moet ik nog raden
Wat zal het zijn
Is het je knuffel?
Is het die soms misschien
Ja het is hem
Had ik het toch goed gezien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten